Announcements menu
AnnouncementsShow all
د اقصاد پوهنځي د کادر بست اعلان!
داو طلبان کولای شي چې ياد علمي کادر بستونو ته د نوم ليکنې په موخه خپلې غوښتنپاڼې (علمي کادر ته د شموليت فورمه) ډکې، په ملي ژبه د نمرو اصل ترانسکرېپټو د وزارت له وېبپاڼې څخه د همدې اعلان کاپي چې (دلوړو زده کړو وزارت د نشراتو رياست ياد ياد پوهنتون لخوا تايد وي) د خپلې پېژندپاڼې له کاپي سره يوځای د ننګرهار پوهنتون د علمي چارو معاونيت اړوند د استاذانو چارو آمريت ته وسپاري.
پوهنځی | . . .
د انجینري پوهنځي د کادر بست اعلان!
داوطلبان کولاي شي چې ياد علمي کادر بست ته د نوم ليکنې په موخه خپلې غوښتنپاڼې (علمي کادر ته د شموليت فورمه) ډکې، په ملي ژبه د نمرو اصل ټرانسکرېپټ، د وزارت له ويبپاڼې څخه د همدې اعلان . . .
ClosedShow all
د اقصاد پوهنځي د کادر بست اعلان!
داو طلبان کولای شي چې ياد علمي کادر بستونو ته د نوم ليکنې په موخه خپلې غوښتنپاڼې (علمي کادر ته د شموليت فورمه) ډکې، په ملي ژبه د نمرو اصل ترانسکرېپټو د وزارت له وېبپاڼې څخه د همدې اعلان . . .
د انجینري پوهنځي د کادر بست اعلان!
داوطلبان کولاي شي چې ياد علمي کادر بست ته د نوم ليکنې په موخه خپلې غوښتنپاڼې (علمي کادر ته د شموليت فورمه) ډکې، په ملي ژبه د نمرو اصل ټرانسکرېپټ، د وزارت له ويبپاڼې څخه د همدې اعلان . . .
دکمپيوټر ساينس پوهنځي د کادر بستونو اعلان!
داوطلبان کولاي شي چې ياد علمي کادر بستونه ته د نوم ليکنې په موخه خپلې غوښتنپاڼې (علمي کادر ته د شموليت فورمه) ډکې، په ملي ژبه د نمرو اصل ټرانسکرېپټ، د وزارت له ويبپاڼې څخه د همدې اعلان . . .
دساينس پوهنځي د کادر بست اعلان!
داوطلبان کولاي شي چې ياد علمي کادر بست ته د نوم ليکنې په موخه خپلې غوښتنپاڼې (علمي کادر ته د شموليت فورمه) ډکې، په ملي ژبه د نمرو اصل ټرانسکرېپټ، د وزارت له ويبپاڼې څخه د همدې اعلان . . .
د طب پوهنځي د کادر بستونو اعلان!
داوطلبان کولاي شي چې ياد علمي کادر بستونه ته د نوم ليکنې په موخه خپلې غوښتنپاڼې (علمي کادر ته د شموليت فورمه) ډکې، په ملي ژبه د نمرو اصل ټرانسکرېپټ، د وزارت له ويبپاڼې څخه د همدې اعلان . . .
د وترنري علومو پوهنځي د کادر بست اعلان!
داوطلبان کولاي شي چې ياد علمي کادر بست ته د نوم ليکنې په موخه خپلې غوښتنپاڼې (علمي کادر ته د شموليت فورمه) ډکې، په ملي ژبه د نمرو اصل ټرانسکرېپټ، د وزارت له ويبپاڼې څخه د همدې اعلان . . .